czwartek, 6 lutego 2014

Zawiesić bloga ???

Nie mam pomysłów na dalsze rozdziały i szczerze mówiąc wydaje mi się, że to opowiadanie jest nudne... Nawet bohaterowie są pospolici, nie ma w nich nic ciekawego...
Poza tym mam pomysł na inną historię. O wilkołakach. I teraz tylko to chodzi mi po głowie. Mam nawet już napisany prolog, ale nie założyłam jeszcze bloga. Gdy już go założę to podam link w "Zdradzie" (moim drugim blogu). Mam nadzieję, że was aż tak mocno nie zawiodłam. Przykro mi.
Mam również nadzieję, że będziecie mnie dalej wspierać w " Zdradzie" i w nowym blogu.
Aha i jeszcze jedno. Za żadne skarby nie mogę wymyślić nazwy na nowego bloga. Czy moglibyście mi pomóc ją wymyślić?
A oto takie wprowadzenie dla was:
Bryn i jej przyjaciółka są uważane w szkole za dziwadła, ponieważ widzą świat inaczej,a mianowicie wierzą w istoty ponad naturalne tj.wampiry i wilkołaki. Pewnego razu przyjaciółka Bryn znajduje w internecie stronę, na której są wszystkie sposoby na to by stać się wilkokrwistym. Zgadnijcie jak potoczą się ich losy.
Wszystkie nazwy, które ja wymyśliłam, nie pasują mi do tego opowiadania. Mówię z góry, że każdą propozycję rozważę (mogą być też w innym języku, ale podajcie wtedy tłumaczenie)
Z góry wielkie dzięki i przepraszam, że poległam w tej historii.

10 komentarzy:

  1. ok... No nie wiem, cieć to móc. :) nie mogę się doczekać i czekam na cd w zdradzie! Podoba mi się zapowiedz nowego bloga :D Mam nadzieję, że akcja nie bd w Polsce :P Jeśli główna bohaterka bd silna ( psychicznie i fizycznie ) To bd moim zdaniem lepiej. ( moim!!!! :D ) Tak jakoś bardziej pasuje mi to do wilkołaków ;d A tu jest 2000 wyświetleń więc szkoda trochę nie ? :( Pozdrawiam i weny na nowy opowiadanie życzy Ikus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Bryn z pewnością jest silna i nie da wejść sb na głowę, jest pewna swoich przekonań i uwielbia adrenalinę (skok na bungee itd.) akcja bd rozgrywać się niedaleko kanionu Kolorado.

      Usuń
  2. Hej!!! Mam Cię obserwowanych, ale jeszcze nie miałam kiedy, przez natłok obowiązków, przeczytać Twoich blogów. Decyzję o zawieszeniu zostawiam Tobie, jako autorce. Mam tylko jedną prośbę. Nie usuwaj go, bo na pewno przeczytam to co zdążyłaś tutaj zamieścić. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nic na siłe.. jak cie wena najdzie to napisz coś fajnego . jeśli uważasz że nie masz checi to zawieś .nie chcę żebyś nabrała odrazy do tego bloga albo żebyś przez miesiące nie dodawała bez słowa rozdziałów ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak czasem mam. Robię sobie długie przerwy i całkowicie nie myślę o kontynuowaniu opowiadania. Potem gdy zabieram się za pisanie wena nagle przychodzi. Nie poddawaj się ;)

    http://oczy-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do czytania mojego bloga ksiezniczkamroku.blog.pl moze znajdziesz tam natchnienie? :) Serdecznie zapraszam i proszę o choćby krótki komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zawiesiłaś tego bloga. Przeczytałam za jednym zamachem wszystkie rozdziały i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://lucifer10.crazylife.pl/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://lucifer10.crazylife.pl/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń